- reakció idő: 16 munkaóra 09:00 és 17:00 között, munkanapokon hétfőtől péntekig válaszüzenet küldése a hibajelzés érkezéséről az itcollab.hu rendszeren keresztül, a maximális munkaidő meghatározásáról, valamint a munka megkezdésének lehetséges időpontjairól.
- összesen negyedévente 4 munkaóra garantálása a karbantartási feladatok ellátásához 09.00 és 17:00 között, munkanapokon hétfőtől péntekig
- a munka tervezett befejezésénél hamarabbi időpontra történő megvalósítás esetén csak a ténylegesen eltöltött munkaórák levonása a fentebb meghatározott munkaóra keretből (legkisebb időegység: 15 perc)
- indokolt esetben 4 órán belüli reakció idő rendkívüli, azonnal esedékes karbantartási feladat felmerülésekor (maximum negyedévente 1 alkalommal)
- hozzáférés az itcollab.hu rendszerhez, a karbantartási feladatok feldolgozottságának és állapotának nyomon követéséhez
- a megrendelő által meghatározott időpontban havi rendszerességű kimutatás küldése az esedékes hónapban elvégzett feladatokról és sikerességükről e-mail formájában.
Akiknek ajánljuk:
- Bemutatkozó/tömör céges információkat tartalmazó oldalhoz
- Ritkán változó/frissítendő információk esetén (pl.: elérhetőségek, munkatársak, referenciák, szolgáltatás leírások)
- Aktív internetes kommunikációhoz (pl.: hírlevelek, események/akciók kommunikációja)
- Stabil háttérszolgáltató igényekor
- reakció idő: 8 munkaóra 09:00 és 17:00 között, munkanapokon hétfőtől péntekig válaszüzenet küldése a hibajelzés érkezéséről az itcollab.hu rendszeren keresztül, a maximális munkaidő meghatározásáról, valamint a munka megkezdésének lehetséges időpontjairól.
- összesen negyedévente 8 munkaóra garantálása a karbantartási feladatok ellátásához 09.00 és 17:00 között, munkanapokon hétfőtől péntekig
- a munka tervezett befejezésénél hamarabbi időpontra történő megvalósítás esetén csak a ténylegesen eltöltött munkaórák levonása a fentebb meghatározott munkaóra keretből (legkisebb időegység: 30 perc)
- indokolt esetben 2 órán belüli reakció idő rendkívüli, azonnal esedékes karbantartási feladat felmerülésekor (maximum negyedévente 1 alkalommal)
- hozzáférés az itcollab.hu rendszerhez, a karbantartási feladatok feldolgozottságának és állapotának nyomon követéséhez
Akiknek ajánljuk:
- Bemutatkozó/sokoldalú céges információkat tartalmazó oldalhoz
- Gyakran változó/frissítendő információkhoz (pl.: elérhetőségek, munkatársak, referenciák, szolgáltatás leírások)
- Aktív, tudatos internetes kommunikációhoz (pl.: hírlevelek, események/akciók kommunikációja, online marketing)
- Stabil, aktív háttérszolgáltató igényekor
- reakció idő: 4 munkaóra 09:00 és 17:00 között, munkanapokon hétfőtől péntekig válaszüzenet küldése a hibajelzés érkezéséről az itcollab.hu rendszeren keresztül, a maximális munkaidő meghatározásáról, valamint a munka megkezdésének lehetséges időpontjairól.
- összesen negyedévente 15 munkaóra garantálása a karbantartási feladatok ellátásához 09.00 és 17:00 között, munkanapokon hétfőtől péntekig
- a munka tervezett befejezésénél hamarabbi időpontra történő megvalósítás esetén csak a ténylegesen eltöltött munkaórák levonása a fentebb meghatározott munkaóra keretből (legkisebb időegység: 15 perc)
- indokolt esetben 1 órán belüli reakció idő rendkívüli, azonnal esedékes karbantartási feladat felmerülésekor (maximum negyedévente 1 alkalommal)
- hozzáférés az itcollab.hu rendszerhez, a karbantartási feladatok feldolgozottságának és állapotának nyomon követéséhez
- a megrendelő által bármikor lekérhető kimutatás küldése (0-24 óráig) az esedékes hónapban elvégzett feladatokról és sikerességükről e-mail formájában, és/vagy a BSS rendszerben üzenet formájában
Akiknek ajánljuk:
- Bemutatkozó/sokoldalú céges információkat tartalmazó oldalhoz
- Gyakran változó/frissítendő, bővítendő információkhoz (pl.: elérhetőségek, munkatársak, referenciák, szolgáltatás leírások)
- Aktív, tudatos és folyamatos internetes kommunikációhoz (pl.: hírlevelek, események/akciók kommunikációja, online marketing, partner kommunikáció)
- Stabil, aktív háttérszolgáltató igényekor